»Za zdaj se nam zdi, da sintetična goriva ne spadajo v cestni promet, tudi tehnologije še niso tako razvite, da bi lahko to komentirali. Poleg tega pa sintetična goriva ne rešijo težave z onesnaženostjo zraka.«
»Sintetična goriva v prometu pomenijo, da se izpusti iz prometa selijo v druge sektorje. Proizvodnja sintetičnih goriv je vendarle tudi povezana z določenimi izpusti. Na eni strani tako dosežemo brezogličenje v prometu, se pa en del emisij preseli v druge sektorje.«
»V večini držav EU-ja je v cestnem prometu tako prevladovalo dizelsko gorivo.«
»Za nas širjenje cestnega prometa ni več aktualno in niti ne zanimivo.«
»Železniški promet mora biti konkurenčnejši cestnemu prometu.«
»In če to pomeni, da so za to potrebna tudi sintetična goriva v večjem obsegu, da ostane vozni park podnebno nevtralen, potem je to razlog, da se dovoli uporaba motorjev na notranje izgorevanje tudi po letu 2035, če jih poganja izključno sintetično gorivo.«
»Cestni potniški promet je subvencioniran z našim davkoplačevalskim denarjem.«
»Prevozniki zahtevamo takojšnjo regulacijo cen goriv ali pa da vlada uvede posebno komercialno gorivo za cestni transport, vsaj dokler se ta politična kriza ne umiri.«
»Cestni promet je leta 2022 predstavljal 74 odstotkov celotne porabe energije v prometu.«
»Mi želimo, da se za sektor cestnega transporta vzpostavi posebno gorivo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju